söndag 20 maj 2012

Besök

 Det knackade på dörren och in kom denna boxerflicka i sällskap med husses bror

Hallå, är det någon hemma?

Det var första gången vi träffades, och vi kan ju jama att vi blev en aning förskräckta!




 När vovven tog ett steg fram drog Lukas ut på altanen medan Asterix började morra
Molly satt på tryggt avstånd i trappen

 Nä, hörru! Jag tror inte att jag tycker att du ska komma in här!

Det blev ett kort besök denna första gång, men vi tror faktiskt att hon kommer att hälsa på lite längre nästa gång när hon kommer med farmor och farfar. Tur att hon verkar snäll och inte skäller!

2 kommentarer:

  1. Jag kan ju jama att jag hade gjort precis som Lukas = stuckit och gömt mig !

    SvaraRadera
  2. *ler* Tyckte ni var duktiga iallafall.
    Här ska det snart komma vovve på besök igen.
    Tazz&Kram

    SvaraRadera