lördag 3 mars 2012

Soliga dagar men fortfarande vitt

Vi har haft några härliga dagar med SOL denna vecka, och visst blir man sugen på att gå ut på promenad

Men vi har fortfarande en hel del av det kalla och vita på vår gård
Bäst att hålla tungan rätt i munnen

Mja, jag vet inte om jag uppskattade promenaden så mycket!
Jag satte mig på trappen och tittade på dörren för att visa att jag inte var helt nöjd

Jag håller mig nog till altanen tills det vita och kalla har försvunnit för gott!

Fortsatt trevlig helg önskar Lukas

4 kommentarer:

  1. Här nere är all snön borta , men istället är det en massa lerig gegga överallt :(
    Hade hellre tassat i snö faktiskt !
    Fortsatt trevlig helg på er oxå :)

    SvaraRadera
  2. Vi har en del vitt kvar men gröna fläckar, det är trevligt tycker vi! Börjar längta efter en riktig promenad men inte i det vita! Nosbuff

    SvaraRadera
  3. Visst lockar det när solen börjar visa sig, men Lukas gjorde nog ett klokt val som valde altanen. Kurr och burr.

    SvaraRadera
  4. Ooooo såå vackra ni är ♥...
    /Noooooooospusssssss

    SvaraRadera