lördag 22 oktober 2011

Jag mår bra igen, jamar Molly

Efter en jobbig vecka är det skönt att mysa med brorsan



När jag kom hem från tandis i onsdags mådde jag verkligen kyvens! Jag var alldeles groggy, vinglade och tog snedsteg. Jag var jättetrött och hade så ont i munnen. Jag ville inte ens ha blötmat, och vill jag jama att då hade jag verkligen ont för jag älskar ju blötmat!

Farsan och brorsan var lite bekymrade när jag inte var mig lik, så de var väldigt tysta och stillsamma de också. På torsdagen var jag fortfarande lite klen. Det var först på fredag eftermiddag som jag var mig lik igen. Då började jag spinna och prata igen, och så gick det bättre att äta också. Vi får fortsätta köra med vårt speciella tandfoder så vi slipper besök hos tandläkaren framöver!

Spinnande trevlig helg på er!

Molly

8 kommentarer:

  1. Så skönt att du mår bättre! Förstår att pappa och brorsan blev lite oroliga. Trevlig helg på er också!Nosbuff

    SvaraRadera
  2. Skönt att dår bättre lilla söta Molly & så goa de var "farsan & brorsan" som tassade lugnt med dig/Kam Kram & Nospuss från oss

    SvaraRadera
  3. Skönt att du mår bättre. Gosekissen ♥
    Bröderna Bus & Busan hälsar. De tassar in tll er om en stund

    Puss på nosen gosisar ♥ / Rozie

    SvaraRadera
  4. Meeeen! Nu hann morsan före oss in! Mamma Rozie! Vi som jam-skröt inne på vår blågg att vi har full koll på dig!Jamarns också!

    Gosenose pusselikramar från Busan, Cherokee och Chinook

    SvaraRadera
  5. Det var ju en enorm lättnad att tandläkarbesöket avtassade så väl. Men vet ju aldrig vad som kan hända när de där tandvettisarna är i farten med sina otäcka apparater.
    Du får kanske ta det lilla lugna med torrisarna ett tag men snart är du säkert på bettet igen! :-)
    Tassklappar

    SvaraRadera
  6. Stackars liten Mollygumma!! Det där med tandproblem låter inge' skoj hoppas att du blir piggelin snart igen!
    nosgos å tandvänliga gottisar
    Maurice & Kajsa

    SvaraRadera
  7. Stackars dig Molly som fick ont i munnen efter vettisbesöket :(
    Tur att det gått över nu och du kan äta ordentligt igen !!

    SvaraRadera
  8. Stackars du Skönt att du mår bättre nu.
    Tazz&Kram

    SvaraRadera