torsdag 23 juni 2011

Kattsovarväder och muffinsbak

Idag är det så tråkigt väder! Jag sitter här och tittar ut genom fönstret och det är bara grått och regn.

Vad ska man hitta på för något?

Ska du baka muffins, matte? Men då kan jag hjälpa till!

Jag är ju gossjuk! Ta en paus och gosa med mig, matte!

Mattes hjälpreda måste ju få vila efter gott arbete ;-)
Man blir ju väldigt trött av vädret!


Kattsovarväder, tycker Asterix och gör Lukas sällskap

Molly då? Hon sover gott i tältet på altanen och förstår inte alls varför grabbarna föredrar att mysa inne i det ruggiga vädret. Vi hoppas solen tittar fram imorgon!

7 kommentarer:

  1. Naw....Söööööötisar då /GosePûssar från oss

    SvaraRadera
  2. Man blir ju alldeles slut av allt blött nedfall. Klokt att sova och gosa det är ungefär vad man orkar med! Jättefina bilder på er! Nosbuff

    SvaraRadera
  3. Här har det också kommit en massa blött från himlen :(
    Åh att det är sövande vet väl alla ??!!
    Jag tycker också sängen är BÄST !!!
    GLAD MIDSOMMAR önskar jag och matte er !!!

    SvaraRadera
  4. Ha en underbar midsommar !
    Tazz&Kram

    SvaraRadera
  5. Inte kan väl matte baka utan er hjälp?! Ha en trevlig midsommar, vänner! Kurr och burr.

    SvaraRadera
  6. Åh sånt där påslakan har vi också.
    Typ 3 tror jag. *ler*
    Jag köpte ett helt gäng. :-)
    Tazz&Kram

    SvaraRadera