tisdag 12 april 2011

Haj Fajv

För ett tag sedan berättade ju matte att jag lärt mig att sitta fint och räcka vacker tass. Jag kan jama att jag också lärde mig haj fajv ganska fort alldeles själv utan att matte behövde visa. Hon satte bara upp handen och så förstod jag att jag skulle möta hennes hand med tassen. Vi brukar vara i köket när vi tränar och då vill jag gärna sitta på köksbordet.

Ibland blir det Dentabits och ibland får jag goda kuddar med ost och kyckling!

Matte har försökt lite med Molly också, men hon förstår liksom inte det där med tassen! Men hon sitter fint i alla fall.
Jag och matte ska be husse att vara fotograf någon dag så ni får se hur duktig jag är!

//Lukas

8 kommentarer:

  1. Wow, vilken listig kisse du är! Kul att få se bilder. Kurr och burr.

    SvaraRadera
  2. Såååååååå ståtlig & vacker du är,Lukas....
    Coola tassar du kan mé...
    Har din matte testat att få dig & jama Mamma?
    Det kan vi som jamt innan + sitt,ligg bla

    LyckoTass från oss!!

    Pst..Snyggt kök ♥

    SvaraRadera
  3. Taaack! Ja, här hemma så är det jag och elefanten i klätterhuset oftast. Fick honom dagen efter jag flyttade hem till matte och husse så den betyder mycket för mig. ^^

    Vad fint du kan sitta! Ser så stolt ut så. ^^ Matte är impad över att du kan så mycket. Jag kan minsann ingenting. Vet inte, fattar inte vad matte håller på med... /nosgos

    SvaraRadera
  4. Ni är ju kanonduktiga.
    Försöker komma på att göra det med Prinsen.
    Lite lat där. :-(
    För han skulle garanterat lära sig snabbt.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Smart av dig att få dina 2beningar att tro att de dresserat dig. Men vi vet ju att det inte är så.

    Nosgos

    SvaraRadera
  6. Så fina bilder! Vad du är duktig! Nosbuff

    SvaraRadera
  7. Vad duktig du är Lukas. Det är ju ett smart sätt att lura till sig lite extra godísar :-)

    SvaraRadera
  8. Det låter ju helt fanTASStiskt!! Om jag bara visste hur man gjorde så skulle jag göra haj fajv för dig! Eller "tassen upp" eller nåt. Men matte har gett upp när det gäller mig och "dressyr"... :-)
    Tassklappar

    SvaraRadera