onsdag 15 december 2010

Molly är besviken

Nu förstår jag inte riktigt. Jag är ju husses hjälpreda, och för några inlägg sedan såg ni mig då jag satt och väntade på att husse skulle komma hem så att vi fick fortsätta vårt arbete i köket. Det var tänkt att vi skulle lägga golv då men husse var tvungen att vara på det där jobbet trots att han tagit semester.

Husse har påtalat hur duktig jag är, och att han inte skulle klara sig utan min hjälpande tass, men vad skådar mitt norra öga när vi kommer hem från semestern?

Borta är den mörkbruna korkmattan och vi har fått nytt golv. Vad menar du husse? Vi skulle ju jobba tillsammans! Du sa ju att du behövde min hjälp!

*Sätter nosen i vädret* Jag kan minsann åka på semester igen om du klarar dig så bra utan min hjälp!

4 kommentarer:

  1. Naw...Lilla Molly,men fint blev det ju & du är såå söt ♥.............

    /Jam Kram & NosePûssar från oss!!!

    SvaraRadera
  2. Fräckt! Då får han göra sina misstag när det inte passar med din hjälp!Det vet vi ju alla hur viktigt det är att vi kollar så det blir rätt!Nosbuff

    SvaraRadera
  3. Nääääääääääää :-((((((
    Det var ju inte snällt va.
    Vi förstår din besvikelse och utgår ifrån att du kommer få såååå många fina presenter istället i julklapp.
    Tazz och Kram som tröst

    SvaraRadera
  4. Fyjam, vad nedrigt att lägga golv sådär bakom ryggen på dig. Men vill inte dina människor ha experthjälp så får de väl skylla sig själva. Du har i alla fall erbjudit dig att hjälpa till! Kurr och burr.

    SvaraRadera