lördag 4 december 2010

Husses lilla hjälpreda

Jag försöker hjälpa husse så gott jag kan med renoveringen här hemma
Här har vi precis brutit upp golvet i köket och då blir man riktigt trött!

Då är det läge för en vilopaus på en gipsskiva

Inte ska vi väl ha det här bruna golvet nu, husse?

Jaha, ska vi lägga nytt? Det var tur för den här korkmattan var inte snygg!

Kan du inte komma och klia mig på magen när jag varit så duktig?

Vi skulle lägga nytt golv i helgen, jag och husse. Men då hände en omfattande olycka på husses jobb på torsdag natt så han fick inte vara ledig, utan måste jobba hela helgen (Ingen människa kom till skada).
Och jag som var redo att sätta igång!

Så nu sitter jag här och väntar....

Kan inte husse få komma hem så vi kan fortsätta med vårt arbete? *djup suck*

//Molly

7 kommentarer:

  1. Vilken otur att husse måste jobba. Du som hade planerat arbetet så noga. :( Klart att man måste få ta vilopauser emellanåt när man jobbat hårt! Kurr och burr.

    SvaraRadera
  2. Du ser ut att ha fullständig koll på arbetet. Hoppas husse kommer hem snart så ni kan fortsätta. Nosbuff

    SvaraRadera
  3. Men stackars dig och Stackars Husse.
    :-(
    Tazz o Kram

    SvaraRadera
  4. Naw...Så söt liten hjälptass du är ♥........
    Jam & Kraaaaaaaam från oss!

    SvaraRadera
  5. Men vad typiskt. Du som var redo att sätta igång. Vad skulle husse och matte göra utan din hjälpande tass.
    Fast vem lägger märke till vilken matta det är när du sitter där och ser så söt ut.

    SvaraRadera
  6. Hej!
    Vi har inte upptäckt din och grabbarnas mysiga vrå förrän nu - fy katten så pinsamt!
    I fortsättningen ska vi tassa in här titt som tätt, det är en sak som är säker!
    Skön renoveringsstil du har - det märks att du vet precis hur det ska gå till, inget jam om saken!
    Kramar och tassklappar!
    PS. Vi länkar självklart till er!

    SvaraRadera