fredag 13 augusti 2010

Nu är det klart på altanen!

Husse har snickrat och matte har målat, och nu är överraskningen på plats!

Altanen före...



...och efter


Vi har fått hyllor och trappsteg


En extra bräda för, (hrm förlåt Asterix), breda rumpor

Oj, så högt!

Hmm, hur blir det nu då!

Hur kommer jag ner nu då?

Man ser i alla fall mycket härifrån, måste jag jama!

Husse har lyft upp mig här men jag tycker det är liiite läskigt!

Jag vet inte om jag vågar gå upp där själv!

Matte och husse är nöjda med katternas nya altan, men än så länge tycker gänget att det luktar för mycket målarfärg för att de ska trivas riktigt bra. Det blir nog mer populärt när den värsta färglukten har lagt sig, tror vi!

7 kommentarer:

  1. Blev ju urbra ju! Applåder från Vallentuna =) Grabbarna och tösen lär väl uppskatta det inom kort!

    SvaraRadera
  2. Vad lyxigt och fint de har fixat! Nosbuff

    SvaraRadera
  3. Hur fint som helst! Kul med utsiktsplats lite högre upp. Och trappor som är så roliga att springa i! Duktig matte och husse ni har. Kurr och burr.

    SvaraRadera
  4. Vad fint ni har fått det!!!
    Kram Maria 6 co

    SvaraRadera
  5. Mjauuuuarn's va' tassläckert ni fått dé ♥.....

    /Jam Kram & NosePûssar på er snyggingar!!!

    SvaraRadera
  6. Vilken underbar Husse ni har ohc vad underbart fint det blev.
    Tass o Kram

    SvaraRadera
  7. Vilken underbar altan de fyrfota vännerna har (ja även ni själva kanske får använda den då och då ;) ). Fin idé med hyllorna. :)

    Kurr
    Marie

    SvaraRadera