lördag 22 maj 2010

Vårpromenad

































8 kommentarer:

  1. Tänk att det kan vara så vackert ute! Äntligen, äntligen har vintern försvunnit långt i backspegeln. Bilden med den lilla daggdroppen i blomman var fantastiskt fin. (Det var de andra fotona också, så klart!)/Matte till Findus, Isak och Rasmus

    SvaraRadera
  2. MMMM jag bara njuter när jag ser dom härliga bilderna!
    Kram Maria

    SvaraRadera
  3. Vilka underbara bilder! Härlig natur ni har. Känns underligt att se vårbilder när det blivit sommar här helt plötsligt men ni är ju lite längre norrut. :)

    SvaraRadera
  4. Fantastiska bilder! Vilken bra fotograf du är!
    Skulle kanske låna in dej till mitt kattpensionat så att du fick ta lite fina bilder.
    Kram Eva

    SvaraRadera
  5. Vilka vackra bilder. Bilderna på Bäcken är helt underbara. Jag gillar också att fotografera blommor. Vattendroppen på lupin? bladet var läcker.

    SvaraRadera
  6. Åh, så goa ni är! Era fina kommentarer gör mig så glad! Tack så mycket! :-)

    Eva - det vore ett hedersuppdrag! :-)

    Erica - Ja, vi ligger ju lite efter här i Dalarna. En kompis var i Kungsträdgården förra veckan och berättade om den härliga allé av blommande träd! Vi är inte riktigt där än, men på god väg! :-)

    Sol-måne - Det stämmer att det är lupinblad :-)

    SvaraRadera
  7. Superhärliga vårbilder!!

    Kramar
    Daniella och heffaklumparna!

    SvaraRadera