söndag 2 maj 2010

Asterix på promenad

Så blev det äntligen min tur att få gå ut med matte
Härligt att ligga i gräset och tugga på strån

Ungarna tittar nyfiket på oss


Jag ligger och relaxar lite

Matte tycker att jag är lite dålig på att promenera, och att jag mest ligger
Jag förstår inte varför hon säger så!

Den här bilden blev lite knäpp, hihi!
Matte skulle knäppa när jag satt i rabatten och luktade, men då bestämde jag mig för att rulla runt lite istället!

Hoppas ni haft en fin helg!

Tass

Asterix

4 kommentarer:

  1. Klart man måste spana in läget innan man går! Nosbuff

    SvaraRadera
  2. Det finns ju mycket som måste kollas upp alldeles framför nosen. När allt är undersökt till belåtenhet, så kan man tassa iväg en bit med matte i koppel. Hihi, människorna brukar inte vara tillräckligt snabba med blixtmojängen när vi gör något. Men det blev en fin bild ändå! Kurr och burr.

    SvaraRadera
  3. Mjauuuu,sötisar ♥ Jam Kram & Nosepûssar från oss!!!

    SvaraRadera
  4. Det ser helt underbart ut.

    SvaraRadera