tisdag 6 april 2010

Är det inte slut på påsken?

Matte & husse har varit påsklediga i flera dagar, och visst är det roligt att de är hemma med oss, MEN

det blir inte så mycket sömn på dagarna när de är hemma, eftersom vi vill ha koll på vad de gör hela tiden

Är det inte slut på påsken nu?

Jag tyckte jag hörde att våra tvåbenta ska jobba imorgon i alla fall, och då kan vi sova hela dagen tills de kommer hem

Ärligt talat tycker jag att det blir skönt!

Jag känner mig faktiskt ganska slut!

Tass

Trötte farbror Asterix

4 kommentarer:

  1. Vi håller med! Men det är ändå bra när de är hemma även om man blir väldigt trött! Våra har just kommit hem och att inte ha dem hemma alls är absolut inte bra. Nosbuff

    SvaraRadera
  2. Det är inte lätt när man ska ha koll på sin flock ;)
    Nu har jag kullat dig i en fotokull. För mer info, läs i min blogg!
    Kram Maria

    SvaraRadera
  3. Stackars liten raggis som inte får sova.
    :-(

    SvaraRadera