onsdag 3 mars 2010

Hunken Asterix

Idag bjuder jag på lite hunkbilder!








Puss

Asterix

8 kommentarer:

  1. Mjauuuarn's såå Ståtlig & Vacker ♥ Jam Kram & massa NosePûssar från Oss!!!

    SvaraRadera
  2. åh, du är så stilig! Blir alldeles matt i tassarna! Tasskram Deco

    SvaraRadera
  3. Va stilig du är!
    Tass från Moses :)
    "Mamma" Tissin tycker också du är stilig :)

    SvaraRadera
  4. Asterix tackar för komplimangerna! :-)

    Matte kan bara instämma! Han är himla stilig! <3

    SvaraRadera
  5. Han är bara för stilig och så snygg. Jag skulle vilja krama honom och låtsas att det var Sabrina jag höll i mina armar. Det är så kusligt att se på honom och se Sabrina i hans ögon. :/

    SvaraRadera
  6. Hej snyggingen!
    Jag tycker att det var synd att du inte ville vara med och visa upp dej i tidningen när du hade chansen här på pensionatet i höstas :-)
    Det är inte så ofta som man får visa upp sig i tidningen men jag förstår att var orolig över alla "skamliga förslag" som du förmodligen hade fått efter det :-)

    SvaraRadera