torsdag 7 januari 2010

Nytt år - nya levnadsvanor

Så här i början av året är det många som kämpar för att hålla sina nyårslöften
Många lovar att de ska börja röra på sig mer och minska ner på det goda
Jag har också avgett ett löfte!
Från och med nu ska jag äta lite mindre mat
Man måste tänka på formen ju!

Lite träning skadar ju aldrig
Kanske detta vore något för mig?



Hihi! Gick du på det?

Nä, jag har absolut inga planer på att dra ner på antalet kulor Råjal Kanin!

God mat och ryggläge, det är min melodi det!

//Asterix

4 kommentarer:

  1. Gott Nytt år på er! Låter som bra löfte..vi är på. Mat och ryggläge är ju aldrig fel! Nosbuff

    SvaraRadera
  2. *Mjauufniss* Inte då..du är Pefekt gosemage ♥
    Jam Kram & NosePûssar!

    SvaraRadera
  3. härlig stavning på kungliga kaninen...

    SvaraRadera
  4. Man ska fortsätta att lata sig juh.
    Varför ändra ett vinnande koncept ??

    SvaraRadera