tisdag 22 december 2009

2-årsjubileum med Asterix

Idag är det två år sedan jag tassade in i mitt nya hem hos matte, husse och mina barn. Det borde firas ordentligt med mat, godis, en massa bus och gos tycker jag!

Och huuuuur tror ni då att matte firar mig? Jo, hon säger att jag verkligen behöver ett julbad!

Nä, det här var verkligen inget roligt sätt att fira på, matte!

Är vi färdiga nu?


Nu är jag besviken på dig, matte!
Det är nästan så att jag funderar på att ta bädden och skrammelråttorna under tassen och dra!


Kanske det finns någon som skulle vilja adoptera mig?
Någon som inte tycker att jag måste bada, snyft!



//Asterix

4 kommentarer:

  1. Va' de dax för JuleBadet ;)
    Såå sött ♥...Massa Jam & Jule*Kramar* från oss!!!

    SvaraRadera
  2. Tarvligt att fira så! VI jamar om absolut bättring-gos och godis! Tasskramar

    SvaraRadera
  3. GOD JUL OCH GOTT NYTT År önskar vi er!

    hoppas ni får mysiga dagar med gott o öta o fina presenter. O rolig snö o pusla i!

    Kram Sandra o katterna

    SvaraRadera
  4. Men lillegubben då.
    Ta Skrammelråttorna och flytta hit du.
    Ligan önskar en God Jul och Gott Nytt År !
    Kram

    SvaraRadera