söndag 1 november 2009

Härligt med kartonger

Jag och barnen älskar att ligga i kartonger och mysa



Men det är ju inte alla kartonger som är anpassade efter min kropp



Det blir inte så mycket plats över, om jag säger så!



För ett tag sedan kom matte hem med nya stövlar - i en stoor kartong!

Jag och Molly inspekterar!




Lukas blev också nyfiken på den nya lådan



Mjau! Matte, den här kartongen var ju perfekt för mig!!



Nu finns det ju gott om plats för rumpan också!



Vilken tur att matte behövde nya stövlar! :-)

Asterix


4 kommentarer:

  1. Haha!! Finns det något bättre än kartonger? Skönt med plats för rumpan med den nya kartongen. Inget man kan räkna med! :)

    Kram //
    Tre katter

    SvaraRadera
  2. Mjaa,kartonger är lite bättre än Kassar ;)
    Jam & kram på er!!!

    SvaraRadera
  3. Kartonger är toppen! Tycker nästan att de skönare när de är lite små! Tasskram

    SvaraRadera