söndag 4 oktober 2009

Lukas i sin fina sele

Nu har Molly & Asterix fått mycket utrymme här i bloggen på sistone, och nu tycker jag att det är min tur att synas!
Jag har ju en ny fin sele som jag passar så bra i, och matte har ännu inte visat er några bilder på mig när jag är ute i den!

Så här ser den ut! Matte blev väldigt förtjust i den och tyckte att den skulle passa bra på en snygg kille som jag!



Så här bra klär jag i selen! Det kanske inte syns så bra eftersom jag har så mycket päls som skymmer! ;-)





















Tass

//Lukas

5 kommentarer:

  1. Mjauuuuarn's Såååå SNYGGT!!! ♥...Waooo,du är ju helt Underbart vacker!!

    Jam Kram & NosePûssar från Oss!!!

    SvaraRadera
  2. Riktigt cool kille!!!
    Selen är superfin!!

    Tasskram
    Tre katter

    SvaraRadera
  3. Snygging! Urläcker i sin snygga sele! Vilken passande sele när ni är ute med båten!

    Kram från Lena o Grabbarna i Uppsala

    SvaraRadera
  4. Vilken tuff sele. Ska be husse att titta efter en sån när han är och handlar nästa gång.
    *tass*

    SvaraRadera