söndag 5 juli 2009

Promenad & bad för Molly

Idag har jag varit ute med matte och promenerat!


Skönt att få komma ut och lufta sig!


Ser jag farlig ut nu, matte?






Jag brukar alltid klättra lite i träd när jag är ute


Tror du jag blir smutsig om magen nu?




Jag är skogens drottning! Hihi!




Oj, det kom en springande kille som tittade på mig. Han tyckte nog att jag var en riktig pingla!



Men matte! Det här var väl onödigt!


Under badet höll jag konsert för alla som ville lyssna! Jag har enorma röstresurser kan jag lova! ;-)

När husse kom hem tyckte han att jag var så fin så!
Jag är ju husses och mattes prinsessa ju! :-)


//Molly

4 kommentarer:

  1. Så söta bilder på Molly i sin underbara rosa sele! Passar henne så bra! :)

    SvaraRadera
  2. Härliga utebilder! Och Molly är som en prinsessa i sin rosa sele, den klär hon i.
    Sommarhälsningar till er från Lena + katterna i Uppsala

    SvaraRadera
  3. Det är klart du är en prinsessa Molly. En snygg sådan också. Jättefin sele.
    Mjau från Zizze och Måne

    SvaraRadera
  4. Men men....de där va väl taskigt ! :-(
    Blöta katter ser sååå ledsna ut.
    Men underbara bilder och vilken ljuvlig söt rosa sele. Vill haaa ! *ler*

    SvaraRadera