söndag 5 juli 2009

Promenad & bad för Lukas

Idag tog jag & matte en skön promenad. Vi gick upp till spåret där matte brukar springa.


Härligt att få komma ut och röra på sig!


Här är jag på gång att klättra! (Men jag kom inte så långt upp)


Det finns så mycket att utforska och lukta på!






Den här mossan var mjuk och skön för tassarna!


Om jag rullar mig här, blir jag fin då matte!


Jag borde ju ha fattat att det var nåt på gång när matte inte brydde sig i att jag rullade omkring och blev smutsig! Hon hade redan innan planerat att jag skulle bada! Det hade inte alls varit nödvändigt om hon frågat mig!


Nej, matte! Nu blir det ingen mer bild! Jag tänker inte titta in i kameran, så det så!


Nu är jag i alla fall torr och har fått Mjau med kycklinghjärta som vi tycker så mycket om, så jag har förlåtit matte för att hon blötte ner mig. Jag lossade massor med päls i badet, och det var faktiskt ganska skönt att bli av med lite för just nu fäller jag så mycket att det bara yr omkring mig!


//Lukas

2 kommentarer:

  1. Vad härligt det ser ut med en promenad i skogen! Schysst sele du har!!
    Kram Maria & Co

    SvaraRadera
  2. Säger det samma.
    Såå snygga selar.

    :-)

    SvaraRadera